سجی

وَاذْکُرِ اسْمَ رَبِّکَ وَتَبَتَّلْ إِلَیْهِ تَبْتِیلًا

سجی

وَاذْکُرِ اسْمَ رَبِّکَ وَتَبَتَّلْ إِلَیْهِ تَبْتِیلًا

مرگ بعضی وقت ها از درد دوری بهتر است

بی قرارم کرده و گفته صبوری بهتر است

توی قرآن خوانده ام، یعقوب یادم داده است

دلبرت وقتی کنارت نیست کوری بهتر است

نامه هایم چشم هایت را اذیت می کند

درد و دل کردن برای تو حضوری بهتر است..!


حامد عسگری


به نامش..

بعد از ظهر خونه تنها بودم، تلویزیونو روشن کردم طبق معمول رو همون کانال اول موند و هرچی نشون داد رو تماشا کردم:) .. خطبه های نماز جمعه رو در ادامه پخش کردن و چشمم به جمله ی « این الرجبیون » که افتاد یاد سردرگمی برای اعتکاف امسالم افتادم، آخه چرا من نباید دانشگاه خودمون برای دومین بار برم اعتکاف؟..وارد سایت دانشگاه شریف شدم و پنلم رو بررسی کردم، هرچند که میدونستم قرعه کشی 14 ام هست، ولی در کمال ناباوری برای من زده بود قطعی و قابلیت پرداخت برام فعال شده بود...خیلی خوشحال شدم، مامان هم برام خوشحال شد...خوشحال شدم که خدا هنوز به من امیدی داره، حداقل ازم بدش نمیاد و منم دعوتم:)


+لبیک ... اللهم لبیک ... لبیک لاشریک لک لبیک ...


+ پسرعمویِ شوهر عمه ام از من خواستگاری کرده، با این که ندیدمش حس خوبی بهش ندارم و ندیده پیداس که همفکر نیست و نمی تونه یار جانم باشه!!

  • سجاء

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">