سجی

وَاذْکُرِ اسْمَ رَبِّکَ وَتَبَتَّلْ إِلَیْهِ تَبْتِیلًا

سجی

وَاذْکُرِ اسْمَ رَبِّکَ وَتَبَتَّلْ إِلَیْهِ تَبْتِیلًا

آن روزگار کو؟
که مرا یار, یار بود
من بر کنار از غم و
او در کنار بود...


انوری

به نامش..

این روزا مشغول جمع و جور کردن کارام تو شرکتم، از طرفی هم دنبال کار، برای بیش از ده جا رزومه فرستادم، فعلا خبری از هیچ کدومشون نشده، علاوه بر این یکشنبه رفتم یه دارالترجمه که مترجم می خواستن، خیلی استقبال کردن و قرار شد با هم همکاری هایی داشته باشیم و من خیلی خوشحال شدم و خوشحال تر میشم اگه پرکار باشن:)

+ من هرچی بگم عاشق بابا هستم کم گفتم! بابا میگن بهتر که قراره نری، ماه مبارک اذیت میشدی:))

+ همه  فکرمی کنند من خیلی ناراحتم، ولی راستش ناراحت نیستم ولی فکر کنم دلتنگ اینجا بشم، بهرحال هشت ماه اینجا و با این آدما زندگی کردم، اصلا بچه های شرکت رو بیشتر از مامان و بابا می دیدم!! ولی با همه ی این ها به شدت و به شدت خوش بینم و میدونم روزهای بهتری پیش روم خواهد بود..ان شاءالله..

  • سجاء

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">