سجی

وَاذْکُرِ اسْمَ رَبِّکَ وَتَبَتَّلْ إِلَیْهِ تَبْتِیلًا

سجی

وَاذْکُرِ اسْمَ رَبِّکَ وَتَبَتَّلْ إِلَیْهِ تَبْتِیلًا

به نامش..


من فکر می کنم وقتی آدم از نفس کشیدنش، از روزمرگیش و از تمام چیزهای متداول زندگیش می تونه لذت ببره، یعنی حالش خوبه!

و لازمه بگم حالم انقدر خوبه که این مدلی شدم!

اصلا وقتی بابای فوق العادم و لبخندهاش هست کنارم غصه ینی چی!

مدل دوست داشتن بابا ها با همه ی آدما فرق داره..

من این مدل رو عاشقم!

بابا رو عاشقم!

حال خوب را عاشقم!

قلب دلتنگ از یاد و حب خدا را عاشقم!



+ الحمدلله رب العالمین..

+ کانال من در تلگرام SaJaa02@

  • سجاء

نظرات  (۱)

  • دِیـــــگــَر سُـــــــو
  • سلام!
    حق با شماس ...
    با این تفاوت که حالش خوب نیست ! خیلی خووووبه :)
    واقعا خدا رو شکر بخاطر این همه نعمت که چون ما رو احاطه کردن و غرق در اونها شدیم ، متوجه عظمتشون نمی شیم .

    پاسخ:
    سلام
    ممنونم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">