سجی

وَاذْکُرِ اسْمَ رَبِّکَ وَتَبَتَّلْ إِلَیْهِ تَبْتِیلًا

سجی

وَاذْکُرِ اسْمَ رَبِّکَ وَتَبَتَّلْ إِلَیْهِ تَبْتِیلًا

به نامش...


خیلی وقته ننوشتم، اما دیگه وقتشه!

هم سرم خیلی شلوغ بود و هم این که زندگیم پر از ماجراهای عحیب و‌غریب شده بود که حتی نمی خوام بهشون فکر کنم، خدا رو‌ شکر که گذشت و به خیر گذشت..!

منو بالاخره تعدیل کردن :))

تا آخر مرداد سرکار رفتم، دیگه کار کردن برام سخت و‌خسته کننده شده بود و دلم یه تابستونِ تعطیل می خواست که تعدیلم کردن، منم خوشحال شدم :))، یعنی همچین آدمِ تنبلی هستم!

البته این روزا انقدر سرم شلوغه که نمیدونم سرکار می رفتم چطور به کارای دیگه ام می رسیدم، وقتمو با مطالعه و باشگاه و خیاطی پر کردم و‌ به شدت لذت دارم می برم..

امروز رفتم یه شرکت بازرگانی برای مصاحبه، مترجم می خواستن، مدیر عامل روس بود، یکی از کارمندا هم روس، ۴ نفر دیگه از کارمندا هم روسی صحبت می کردن!!

خیلی جالب بود و خوشم اومد، ولی کار اونجا سخت و سنگینه..! منتظر خبر از جانب شرکتم..!


+ خدایا مطمئنم باز هم بهترین رو برام رقم میزنی و همه چیز رو به شما می سپارم:)

+ جناب خلبان متشکرم از پیامتون..

  • سجاء

نظرات  (۱)

  • دِیـــــگــَر سُـــــــو
  • Удачи

    پاسخ:
    ممنون از شما و نگارشتون به روسی...
    بر سر ذوق آوردین منو...!
    :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">