سجی

وَاذْکُرِ اسْمَ رَبِّکَ وَتَبَتَّلْ إِلَیْهِ تَبْتِیلًا

سجی

وَاذْکُرِ اسْمَ رَبِّکَ وَتَبَتَّلْ إِلَیْهِ تَبْتِیلًا

به نامش...

این سه روزی که گذشت از بهترین روزای عمرم بود، اعتکاف امسال با هر سال خیلی خیلی فرق می‌کرد، جوّش واقعا متفاوت بود، شاید به خاطر روزهایی بود که اعتکاف امسال در آن‌ها واقع شده بود... حال دلم خیلی خوبه و خیلی تصمیم‌ها گرفتم، برنامه ریزی‌های جدی‌تری برای آینده کردم، خدا رو هزار مرتبه شکر دوستای خیلی خوبی پیدا کردم که قبل از اعتکاف این رو از خداوند خواسته بودم.

خانه‌ی خدا انقدر دلنشینه که روز سوم غم تمام عالم می‌شینه رو دل آدم، یه جورایی آدم حس می‌کنه داره از معشوقش جدا میشه...با همه‌ی سختی‌هایی که داره ولی تموم شدنش خیلی غم‌انگیره...

+ خیلی تحت تاثیر صحبت‌های آیت الله صدیقی قرار گرفتم، ایشون چقدر عالم بزرگ و خاصی هستن، چقدر فروتن‌اند، چقدر دلنشین‌اند، چقدر نورانی اند... خوشحالم که توفیق شنیدن صحبت‌هاشونو داشتم.. الحمدلله..

+ این همه حس خوب رو لحظات بیرون اومدن از دانشگاه نابود کردم:/

با گم کردن موبایلم.... کلی بدو بدو کردم و یافتمش:) «خدا‌ رو شکر»

+ پر از انرژی مثبتم... ان‌شاءالله حفظش کنم:)


  • سجاء

نظرات  (۲)

قبول باشه ان شا الله :)

ما رو هم دعا کنید
پاسخ:
خیلی ممنونم..
ان شاءالله..
  • دِیـــــگــَر سُـــــــو
  • قبول باشه ! تازه دارم به این نتیجه میرسم که این چیزا فقط و فقط توفیقه نه برنامه ریزی ، چون با تمام وجود دوست دارم بیام یا مشهد برم اما هر بار مشکلی پیش میاد ...
    التماس دعا !
    پاسخ:
    سلامت باشید..!
    نمیدونم توفیقه یا نه، امسال ایت الله صدیقی می‌گفتند شماها که اینجایید، امام زمان شما رو انتخاب کردن و ادم یک‌پارچه اشک میشه از این حرف... حالا بهرحال اعتکاف طعمی داره غیرقابل وصف، یبار بچشید دیگه هرسال بهش معتاد می‌شید..!
    مسجد دانشگاه خودمونو بهتون پیشنهاد می‌کنم.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">