سجی

وَاذْکُرِ اسْمَ رَبِّکَ وَتَبَتَّلْ إِلَیْهِ تَبْتِیلًا

سجی

وَاذْکُرِ اسْمَ رَبِّکَ وَتَبَتَّلْ إِلَیْهِ تَبْتِیلًا

هزاران بار تلاش کردم، نشد و نرسیدم، دعا و توکل و توسل هم ضمیمه کردم، اما باز هم نشد..

هربار خودم رو سرزنش کردم که باید دقت بیشتری می‌کردم در تمام مراحل، وقت بیشتری براش صرف می‌کردم، انرژی بیشتری میذاشتم، تلاش بیشتری می‌کردم..

این بار اما، آخرین تلاشم هست، آخرین فرصتم، تمام نیروی من صرف این کار خواهد شد، تمام توجه‌ام، تمام تلاشم، از هیچ چیزی فروگذار نمی‌کنم.. تا دیگه نتونم خودم رو مقصر به حساب بیارم، تا پرونده‌ی این کار برای همیشه بسته بشه..

منم و یه دنیا ترس، مثل کسی که فقط تو روزهای پرالتهابش سمت خدا رفته، و حالا نمی‌تونه انتظار داشته باشد که خدا فرج بزرگی رو پیش روش بذاره..احساس بی‌پناهی دارم..


برام دعا می‌کنید..؟!

+ عنوان از حزین لاهیجی

  • سجاء

نظرات  (۶)

عسی ان تحبوا شیئا و هو شر لکم
پاسخ:
خدا کنه که این طور نباشه
ان شاءالله ک موفق باشید .
+بله حتما از شماهم التماس دعا .
پاسخ:
خیلی ممنونم

حتما :)
سلام 

چشم حتما 
ان شاءالله هر چی که به خیر و صلاح شماست و رضایت خدا در آن هست براتون انتفاق بیفتد
پاسخ:
سلام

چشمتون نورانی..

ان شاءالله..
پناه بی پناهان خداست...
ان شالله هر چی به خیر و صلاحه...
پاسخ:
ممنونم، ان شاءالله..
پناه بی پناهان خداست...
ان شالله هر چی به خیر و صلاحه...
پاسخ:
ممنونم ان شاءالله..
ناامید نشین....خدا هست....هنوزم....
امیدوارم خیر پیش بیاد....که بهترین در خیر و مصلحته
پاسخ:
ممنونم مه‌سو جان..
ان شاءالله..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">