سجی

وَاذْکُرِ اسْمَ رَبِّکَ وَتَبَتَّلْ إِلَیْهِ تَبْتِیلًا

سجی

وَاذْکُرِ اسْمَ رَبِّکَ وَتَبَتَّلْ إِلَیْهِ تَبْتِیلًا

قیاس یک به یک شهر با تو آسان نیست

که بهتر از همگان است؟ بهتر از آنی ... !


#سجاد_سامانی 

+ داشتنِ تو ارزش این همه صبر رو داشت، هر روز که می‌گذره خدا رو بیشتر شکر می‌کنم به خاطرِ نعمتِ داشتنت..!

+ الحمدلله رب العالمین

+ دعامون کنین!

+ عنوان از سعدی..

  • سجاء

نظرات  (۱۰)

عشقی که با صبوری بدست میاد لذت بخش تره....قطعا
پاسخ:
بله.. :)
خدا‌ رو خیلی شکر..
سلام و نور :)
به‌به... الهی شکر... چندتا پست عقب‌ترو خوندم تا بفهمم ماجرا از چه قراره. خیلی مبارک باشه :) و تبریک مضاعف برای ایام و اعیاد :)
خیلی خوشحال شدم. چی بود اون پستایی که دم آخری که من داشتم خدافظی می‌کردم از بلاگستان می‌ذاشتی شما؟ افسردگی و ناراحتی و این مزخرفات... والا :))) 
خیلی خیلی خیلی خوشحالم کردین. الهی به حق صاحب امشب خدا سُروری توی قلب شما و همسرتون قرار بده که تا آخر عمر غمتون فقط غم امام حسین و کربلا باشه. انشالا خدا سکینه رو هم ضمیمه‌ی این سُرور دائمی توی دلاتون بکنه و ما هم فقط خبرای خوب و حال خوش تو این وبلاگ استشمام کنیم :) 
پاسخ:
سلام..
خیلی ممنونم، منم متقابلا اعیاد رو تبریک می‌گم بهتون...

اون زمان کمی بیمار بودم که بحمدلله رفع شد...کی می‌اومدین وبلاگ من؟ پس چرا من شما رو به خاطر نمیارم؟ میشه معرفی کنین؟!

چقدر زیبا دعامون کردین...دوباره و چندباره خوندمش و لذت بردم...ان شاءالله شما هم خوشبخت و عافبت بخیر باشید..
سلام و نور :)
به‌به... الهی شکر... چندتا پست عقب‌ترو خوندم تا بفهمم ماجرا از چه قراره. خیلی مبارک باشه :) و تبریک مضاعف برای ایام و اعیاد :)
خیلی خوشحال شدم. چی بود اون پستایی که دم آخری که من داشتم خدافظی می‌کردم از بلاگستان می‌ذاشتی شما؟ افسردگی و ناراحتی و این مزخرفات... والا :))) 
خیلی خیلی خیلی خوشحالم کردین. الهی به حق صاحب امشب خدا سُروری توی قلب شما و همسرتون قرار بده که تا آخر عمر غمتون فقط غم امام حسین و کربلا باشه. انشالا خدا سکینه رو هم ضمیمه‌ی این سُرور دائمی توی دلاتون بکنه و ما هم فقط خبرای خوب و حال خوش تو این وبلاگ استشمام کنیم :) 
پاسخ:
ممنونم که وقت گذاشتین و مفصل نوشتین برام
ببین اصن داشت یادم می‌رفت که واسه چی اومدم.
یکی دو هفته پیش صحبتش مطرح بود که هواپیمایی ملی ایران از روسیه هواپیماهای سوخوسوپرجت بخره. حالا از نظر ما که خیلی هواپیماهای خوبی نیستن. بعضا خطوط هوایی کشورای دیگه هم که خریدنش، منجر به استرداد و فسخ قرارداد با سوخو شده.اما خب توی شرایط تحریم چاره چیه؟ :) 
یکی از دلایل استرداد اینه که دفترچه‌های سوخوسوپرجت به زبان روسی هستن نه انگلیسی. طبیعتا در سطح بین المللی مشکل‌ساز می‌شه. ولی گمانم برای ما ایرانیا خیلی دردسر نباشه. اون روز که بحثش بین دوستان ما بود، من ناخودآگاه یاد شما افتادم که دنبال شغل خوب بودین. خیلی زوده واسه‌ی خرید سوخو. چون باید قطعات آمریکایی هواپیماشونو به زیر ده درصد برسونن تا بتونن به ایران صادر کنن. و حالا کارای کارشناسی و اداری و تجاری دیگه‌ش هم که مونده... شاید چند سال طول بکشه. ولی اگه علاقه‌مند بودین و شرایط زندگیتون به سمت شغل پیش رفت، توی نت بگردین و سایت سازمان هواپیمایی کشوری رو پیدا کنین و اخبار سوخوسوپرجت رو پیگیر باشین. و کم‌کم کم‌کم یه کوچولو اصطلاحات تخصصی هوایی و مکانیک پرواز زبان روسی‌تونو تقویت کنین.
معمولاً شغل‌های حوزه‌ی هوایی که آدم مجبور به پروازهای مداوم نباشه، جذاب و تمیز و باتسهیلات و قابل قبول‌ان. لااقل من خیلی دوسشون دارم و با روحیاتم سازگارند. حالا انشالا واسه شما هم پیش بیاد اگه علاقه‌مندید. 

+ خلاصه این شد که یادتون کردم و یه سری بهتون زدم. بازم تبریک می‌گم با یه عالمه دعای خیر :) 
پاسخ:
ممنونم که وقت گذاشتین و مفصل نوشتین
ببین اصن داشت یادم می‌رفت که واسه چی اومدم.
یکی دو هفته پیش صحبتش مطرح بود که هواپیمایی ملی ایران از روسیه هواپیماهای سوخوسوپرجت بخره. حالا از نظر ما که خیلی هواپیماهای خوبی نیستن. بعضا خطوط هوایی کشورای دیگه هم که خریدنش، منجر به استرداد و فسخ قرارداد با سوخو شده.اما خب توی شرایط تحریم چاره چیه؟ :) 
یکی از دلایل استرداد اینه که دفترچه‌های سوخوسوپرجت به زبان روسی هستن نه انگلیسی. طبیعتا در سطح بین المللی مشکل‌ساز می‌شه. ولی گمانم برای ما ایرانیا خیلی دردسر نباشه. اون روز که بحثش بین دوستان ما بود، من ناخودآگاه یاد شما افتادم که دنبال شغل خوب بودین. خیلی زوده واسه‌ی خرید سوخو. چون باید قطعات آمریکایی هواپیماشونو به زیر ده درصد برسونن تا بتونن به ایران صادر کنن. و حالا کارای کارشناسی و اداری و تجاری دیگه‌ش هم که مونده... شاید چند سال طول بکشه. ولی اگه علاقه‌مند بودین و شرایط زندگیتون به سمت شغل پیش رفت، توی نت بگردین و سایت سازمان هواپیمایی کشوری رو پیدا کنین و اخبار سوخوسوپرجت رو پیگیر باشین. و کم‌کم کم‌کم یه کوچولو اصطلاحات تخصصی هوایی و مکانیک پرواز زبان روسی‌تونو تقویت کنین.
معمولاً شغل‌های حوزه‌ی هوایی که آدم مجبور به پروازهای مداوم نباشه، جذاب و تمیز و باتسهیلات و قابل قبول‌ان. لااقل من خیلی دوسشون دارم و با روحیاتم سازگارند. حالا انشالا واسه شما هم پیش بیاد اگه علاقه‌مندید. 

+ خلاصه این شد که یادتون کردم و یه سری بهتون زدم. بازم تبریک می‌گم با یه عالمه دعای خیر :) 
پاسخ:
خیلی ممنونم از این که چنین چیزهایی به گوشتون می‌خوره بهم می‌گین
موضوع جالبی بود و حتما پیگیری می‌کنم و البته همون روزها هم یه کانال روسی در ارتباط با هواپیما پیدا کردم که طبق توصیه‌تون از اونجا شروع کردم...
ممنونم که دعام می‌کنید...زیاد دعام کنین...خیلی محتاجم

خدا رو شکر:)
پاسخ:
شکر :)
سلام

پس به به مبارکااا باشه شیرینی ما کوش :))

ان شاءالله که عاقبت بخیر بشین الهی 
پاسخ:
سلام‌ :)

سلامت باشین...ممنونم از دعای خوبتون..

شیرینی هم محفوظه :))
مانا و برقرار باشید :)
پاسخ:
سلامت باشین ان شاءالله...
سلام مجدد

معرفی که چه عرض کنم؛ ولی تا حدود 6-7 ماه پیش با همین اسمِ الف سین تو یه وبلاگی به اسم هبوط می نوشتم که شما هم لطف می کردین می خوندینش.
حالا که دیگه نمی نویسم، هر موقع فرصت کنم سر بزنم به بلاگستان، سعی می کنم لطف شما و دوستان رو جبران کنم و بخونمشون :)

+ از دل برود هر آن که از دیده برفت؟ آیا؟ :)
پاسخ:
سلام
کاملا به خاطر آوردم شما رو...
اون موقع هم زیاد نظر نمی‌ذاشتین یا به ندرت، به همین جهت نمی‌شناختم...

خیلی ممنون که سر میزنین..
نوشته‌هاتونو دوست داشتم...

+ خیر! :)
سلام

شما لطف داشتین و دارین. نوشته هام خیلی هم تعریفی نداشتن.
منم این چند روز که سرم خلوت تر شد، بعد 8 ماه تصمیم گرفتم دوباره بنویسم. ولی یه جای پرت و خلوت و دور از آدما... نه وسط بیان و تلگرام و جاهای شلوغ. آدم وقتی ننویسه انگار یه جای زندگیش خالی شده :)
پاسخ:
سلام

اختیار دارین، واقعا نوشته‌هاتون خوب بود و حیف شد که رفتین...
کاش ادرس جای جدید رو می‌دادین!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">