سجی

وَاذْکُرِ اسْمَ رَبِّکَ وَتَبَتَّلْ إِلَیْهِ تَبْتِیلًا

سجی

وَاذْکُرِ اسْمَ رَبِّکَ وَتَبَتَّلْ إِلَیْهِ تَبْتِیلًا

- دوستت دارم..

+ تا حالا یه گنجشگ که ترسیده توی دستت گرفتی؟

-نه..!

+ پس چطور بگم قلبم چطوری می‌تپه؟

-نمی‌دونم، ولی تو حتما پرواز گنجشگ رو دیدی؟

+ دیدم..

- الآن همون جوری دارم پرواز می‌کنم!

 

+ با کلی زحمت و دو روز تدارک دیدن، دیشب برای افطار مهمان داشتیم، و همه چیز خیلی خوب پیش رفت، و نگم که چقدر استرس داشتم!

 

+ از دکتر بگم! برای آندوسکوپی خیلی استرس داشتم، بیشتر به خاطر بیهوشی بود، روی تخت که خوابیدم پرسیدم چقدر طول میکشه که بیهوش بشم، پرستار گفت 7 ثانیه، صرف نظر از حس بدی که توی سرم احساس کردم، تا 12 ثانیه یادمه که شمردم و وقتی بهوش اومدم دکتر بالای سرم بود و گفت یه خبر خوب دارم برات، چیزی نیست و فقط زخم معده داری! (کلا هر چیزی جز سرطان جای تبریک داره از طرف دکترم!) / و سونوگرافی هم نشان داد که سنگ صفرا دارم و البته در مرحله اول با دارو پیش میریم و اگر نتیجه نداد جراحی..

 

+ از فردا می‌خوام روزه بگیرم، خیلی حس بدی دارم!

 

  • سجاء

نظرات  (۱)

عزیزم افطاری دادن ازتون قبول باشه...

راجع به روزه...شدیدا روی زخم معده اثر منفی داره و نگیر...گناه داره... حتی برای سنگ صفرا هم شدیدا ضرر داره پس اول درمان شو...ان شا الله سال آینده رو روزه میگیری....و ان شا الله هرچه سریعتر بهبود پیدا میکنی...

پاسخ:
ممنونم مه‌سو جان
با وجود تلاش‌ها و اصرارهای فراوان، همسر جان اجازه ندادن، و نگرفتم :(
ان شاالله..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">