سجی

وَاذْکُرِ اسْمَ رَبِّکَ وَتَبَتَّلْ إِلَیْهِ تَبْتِیلًا

سجی

وَاذْکُرِ اسْمَ رَبِّکَ وَتَبَتَّلْ إِلَیْهِ تَبْتِیلًا

به نامش..


دو ماه از دفاع پایان نامه ام می گذره و من هنوز اصلاحات لازم رو اعمال نکردم! شاید یک ساعت هم وقتم رو نگیره ولی دل و دماغ نشستن پای پایان نامه رو ندارم..اصلا چه معنا داره وقتی آدم نمره ی بیست می گیره از کارش تغییراتی هم روی کارش داشته باشه..؟!:)

ولی دیگه حتمنی فردا تمومش می کنم و خودمو راحت می کنم.. بعد از اون باید برم پیش استاد داور و بعدش هم کلی کار اداری تو دانشگاه برای فارغ التحصیلی..که همه ی اینا نیاز به وقت آزادی غیر از پنج شنبه و جمعه دارند و من هم این وقت رو ندارم!!


نمیدونم چرا انقدراحساس بی قراری می کنم، این روزا حالم اصلا خوب نیست..تقریبا از اولین روز بهار همین جوری بودم.. ولی امروز رفتیم روستای وردیج..من از کوه خیلی انرژی مثبت می گیرم..حس می کنم حالم بهتره.. بعد از نماز هم کمی گریه کردم و سبک تر شدم..شاید هنوزم خوب نباشم ولی نسبت به این ده روز بهترین حال رو دارم..


+ الحمدلله رب العالمین..

  • سجاء

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">