سجی

وَاذْکُرِ اسْمَ رَبِّکَ وَتَبَتَّلْ إِلَیْهِ تَبْتِیلًا

سجی

وَاذْکُرِ اسْمَ رَبِّکَ وَتَبَتَّلْ إِلَیْهِ تَبْتِیلًا

خدایا..

من بین این همه آدم خوب چیکار می کنم..؟!

به نامش..

اینجا..مسجد دانشگاه شریف! همه چی خوبه و معتکف ها کم کم دارن میان..فقط من خیلی اینجا غریبم..همش دلم پیش مسجد دانشگاه خودمونه.. 

بهمون یه پک دادن که عکس محتویاتش رو هم گذاشتم.. 

****

چند روزه که مدام به خودم یادآوری می کردم از شرکت برگشتنی، تو راه برای بابا گل بگیرم..آخرم تا رسیدم خونه یادم افتاد..برای هدیه هم، چون وقت نکردم خودم بگیرم کارتم رو دادم مامان تا بخره..مامان هم امروز با بابا رفتن برای خرید:/ بعدش هم کادو‌ کرد تا من میام آماده باشه بدم به بابا.. کادو رو که بابا باز کرد گفتم اااا...چه قشنگه..این رنگی انتخاب کردی بابا:)))

تو خونه با بابا خداحافظی نکردم تا بغلش کنم.. تو خیابون هم که نمیشد خب..با بابا هم تلفنی حرف بزنم بغص گلوم رو می گیره..همیشه همین جوریم! ..از بس بابای من فوق العادس..

  • سجاء

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">