سجی

وَاذْکُرِ اسْمَ رَبِّکَ وَتَبَتَّلْ إِلَیْهِ تَبْتِیلًا

سجی

وَاذْکُرِ اسْمَ رَبِّکَ وَتَبَتَّلْ إِلَیْهِ تَبْتِیلًا

از اون‌‌ روزی که اومدم پیشتون، همون روز که کلی نجواهای اون پسر جوان با شما را از دور نگاه می‌کردم و کلی صبر کردم تا نوبتم بشه، همون روز که بی‌اختیار از این که اینجا کجاست و چقدر آدم اطراف من هستم، بی خیال همه چی چادر مشکی رو کشیدم جلو صورتم و گذاشتم دانه‌های اشکم قل بخورن روش...از همون روز که کلی از خودم بهتون شکایت کردم، از همون روز که کلی درد و دل کردم و از بدی‌های خودم و بدی‌های که ناخواسته تو زندگیم هستند بهتون گفتم...از همون روز، دلم خیلی آروم‌تره.. حال ذهنم بهتره...حالِ اراده‌ام بهتره...حال انگیزم بهتره..


+ الحمدلله رب العالمین..

  • سجاء

نظرات  (۲)

و این حال خوب چقدر دوست داشتنیه....
مستدام باد...
پاسخ:
بلی عالی..
ان‌شاء‌الله...
احسن الحال که میگن همینه دیگه 
پاسخ:
بلی همینه...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">