سجی

وَاذْکُرِ اسْمَ رَبِّکَ وَتَبَتَّلْ إِلَیْهِ تَبْتِیلًا

سجی

وَاذْکُرِ اسْمَ رَبِّکَ وَتَبَتَّلْ إِلَیْهِ تَبْتِیلًا


من دلم رو جا گذاشتم

ردیف اول...مکان دهم..

یک حس‌هایی فقط مال خودِ خودم هستند...

اگر خدا هم هواسش به من باشد می‌داند..

می‌داند حرف از کدام بی قراریست؛

کدام بی‌تابی‌ست؛

کدام دلتنگی‌ست؛

جنس اشک‌هایم را می‌داند..!

قلبِ تنگم را درک می‌کند..!


+ امروز سه‌شنبه بود..سه‌شنبه‌های من آکنده به عطر اوست..بوی خلوت و یار..

+در اَندرونِ منِ خسته دل ندانم کیست / که من خموشمُ او در فغانُ در غوغاست..

+ عنوان از محمود درویش : « زاده شدم تا تو را دوست بدارم..»

  • سجاء

نظرات  (۳)

:)
پاسخ:
:)
هیچ ادبیاتی جز ادبیات عرب 
شعراش آدمو به خاک و خون نمیکشه .... 
باهاشون عاشق میشی ... ذوب میشی ... و تمامت میشه یار ...
پاسخ:
بلی عاشقانه‌های ادبیات عرب کم نظیره..‌

منم خیلی دوست می‌دارم :)
حال خوبیه... 
پاسخ:
بلی خیلی..
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">