سجی

وَاذْکُرِ اسْمَ رَبِّکَ وَتَبَتَّلْ إِلَیْهِ تَبْتِیلًا

سجی

وَاذْکُرِ اسْمَ رَبِّکَ وَتَبَتَّلْ إِلَیْهِ تَبْتِیلًا


خدا جانم..!

من می‌دونم که دیشب حاجت‌های رنگارنگم رو بهت گفتم... همه‌ چیزی هم خواستم.. می‌دونم زشته که وقتی یه چیزی می‌خوام مدام اصرار کنم که « زود باش، زود تر، سریع‌تر» اما تو منو ببخش، قلبم کوچیکه، دلم بی طاقته...تو که ضعفای منو خوب میدونی..پس بذار با تمام قلبم بازم ازت بخوام، امیدم انقدر بهت زیاده که میدونم دیشب همه چی تموم شد و همه‌ی خواسته‌هامو گرفتم...اما بذار بگم...بذار باز هم ازت بخوام..بذار دلم آروم بگیره..قلبم مطمئن بشه..

+ و‌ هو عندی کثیر، و هو علیک سهل یسیر

  • سجاء

نظرات  (۱)

آمین...
کاش همه به دعاهامون زودتر از زود برسیم....
پاسخ:
ان شاءالله...
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">