سجی

وَاذْکُرِ اسْمَ رَبِّکَ وَتَبَتَّلْ إِلَیْهِ تَبْتِیلًا

سجی

وَاذْکُرِ اسْمَ رَبِّکَ وَتَبَتَّلْ إِلَیْهِ تَبْتِیلًا

آیا این کافی نیست که تو این وقت شب، تو اوج سیاهی آسمون، تو اوج سکوت و تنهایی من به تو فکر کنم و گلوله گلوله بالشم از اشک خیس بشه؟


+ من فقط بلدم دوستت داشته باشم.



#خدا



  • سجاء

نظرات  (۳)

🌹
پاسخ:
مرسی دوستم که سر میزنی...
خیلی وقته می‌خوام بیام و از عکسای جهیزیه و بیشتر از همه اون هنرمندی ها و قلاب بافی‌هات تعریف کنم...یکم سرم شلوغه... بهرحال همه‌ی عکسا قشنگ بودن و ان شاالله روزای خوبی پیش روت باشه :))
ممنونم لطف داری...خودم تنبل شدم نرسیدم به آپ کردن وبلاگ
پاسخ:
:)
من فقط بلدم ....



پاسخ:

چرا ناشناس کامنت گذاشتین؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">