سجی

وَاذْکُرِ اسْمَ رَبِّکَ وَتَبَتَّلْ إِلَیْهِ تَبْتِیلًا

سجی

وَاذْکُرِ اسْمَ رَبِّکَ وَتَبَتَّلْ إِلَیْهِ تَبْتِیلًا


نشست کنارم..

انقدر با دقت منو نگاه کرد که یک تار موی سفید در شقیقه‌ی سمت راستم پیدا کرد..

چقدر ناراحت شدم از دیدن تار موی سفید..اولین موی سفیدِ من..او هم‌شروع کرد به شوخی: «برو رنگش کن، هر ماه هم رنگِ ریشهِ را ترمیم کن.»

آخر سر بی‌هوا مو را کشید و‌ کند! گفتم حالا دو تا جاش درمیاد! چرا کندی؟ :)

مو را گرفت جلوی صورتمان، نگاهش کردیم، از محل رویش طلایی رنگ بود، در ادامه روشن تر، آخر به این نتیجه رسیدیم که دارم بور میشم :)))


#خوشبینی_یا_پیری؟

  • سجاء

نظرات  (۳)

یه دونه؟!!!!
ما موی سفید و سر کچل یه چیز عادیه تو فامیلمون :))))
پاسخ:
بلی یکی فقط!

ما ارث سفیدی نداریم خوشبختانه..
:)
ما که نصف موهامون آرد پاشیده شده ‌😐
پاسخ:
ولی اولینش آدمو ناراحت می‌کنه..
پیری که نیست.... ولی از دست دادن ملانین مو اینروزا و با اینهمه فکر برای جوون ها طبیعی هست....من که به دونه های سفید موهام عادت نکردم هنوز....قیچیش میکنم...
این که میگن وقتی موی سفید رو میکنی دو تا جاش در می آد هم خرافاته....فقط اینکه موی سفیدت سفید میاد....با قیچی کوتاه کنین....سیر تازه زیاد بخورین ان شا الله که سیاه میشه از ریشه یواش یواش....برای همین میگن قیچی کنین....
پاسخ:
فکر نکنم بشه بهش عادت کرد..

امیدوارم دیگه در نیاد که بخواد با قیچی کوتاهش کنم..

مرسی از توصیه‌ت مه‌سو جان‌ :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">