سجی

وَاذْکُرِ اسْمَ رَبِّکَ وَتَبَتَّلْ إِلَیْهِ تَبْتِیلًا

سجی

وَاذْکُرِ اسْمَ رَبِّکَ وَتَبَتَّلْ إِلَیْهِ تَبْتِیلًا

من سرم بر شانه‌ات، یا تو سرت بر شانه‌ام؟ ( من سرم بر شانه‌ات !)

گاهی نمی‌دونم تو زیادی مهربونی یا من‌ نامهربونم...

این که ساعت ۲ شب بیای دیدنم، در حالی که از صبح و تا ساعت ۱۲ نیمه شب سرکار بودی، و من هم مقاومتی نکنم که نیای، ینی نامهربونم؟ یا می‌تونه دلیلش دلتنگی هم باشه؟

  • سجاء

نظرات  (۴)

مبهم و زیبا :)
پاسخ:
ممنون‌ :)
همه خستگی‌هاش پیش تو جا می‌مونه؛ زن چقدر بالاست مقامش...
پاسخ:
چقدر حس جمله‌تون خوبه،
ان شاءالله همین طور باشه
مهربونی زیاد و دلتنگی زیادتر دو طرفه....
پاسخ:
بله :)
شما خوب درک می‌کنید منو!
سلام
تبریک ایام و اعیاد
خیلی قدرشونو بدونین. دور و بر ما تقریبا هر چی آدم بود، بعد ازدواج یا همسرشونو فدای کار کردن، یا کارشونو فدای همسر. خیلی باید قدرشونو دونست حالا که خودشونو دارن فدا می‌کنن تا هم حق کارشون ضایع نشه؛ هم حق همسرشون ادا بشه. شمام بنظرم اصلا مقاومت نکنین. نمی‌گم درکشون می‌کنم؛ چون مجردم. اما مشابهش رو منم تجربه کردم. گاهی پیش میاد که حدود هزار کیلومتر مسافت رو به جون می‌خرم و میام تا یه دونه دست‌پخت مامانو بخورم و یه کم روی پاشون دراز بکشم و بعدش دوباره برگردم. و خدا می‌دونه که این کار از بهترین لحظات زندگیمه. خلاصه اصلا این‌جور موقه‌ها هیچ مقاومتی نکنین و بذارین بیان. 
الهی که امسال تو بغل حضرت زهرا (س) خوشِ خوش سر خونه زندگیتون باشین و زودِ زود هم به واسطه‌ی زندگی مشترک فاطمیتون به نسل محبین و شیعیان حضرت زهرا (س) اضافه کنین. 

پاسخ:
سلام
منم بهتون تبریک می‌گم متقابلا..
بله، واقعا منم به چشمم میاد این که حواسشون به همه چیز هست، قدردان هم هستم.
+ خوشبحال مادرتون، سلامت باشند همیشه..
خیلی ممنونم از دعاهای خوبتون...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">