سجی

وَاذْکُرِ اسْمَ رَبِّکَ وَتَبَتَّلْ إِلَیْهِ تَبْتِیلًا

سجی

وَاذْکُرِ اسْمَ رَبِّکَ وَتَبَتَّلْ إِلَیْهِ تَبْتِیلًا

به نامش..

بانوی برتر امسال حتمنی منم که روزای اول سال رو اعتکاف‌ بودم، ۶ام تا یازدهم رو مسافرت با خانواده، دو‌ روز آینده رو هم که‌ دوست دارم تک تک لحظات رو کنار خواهرم باشم، سیزدهم فروردین ما، امسال در فرودگاه به در میشه، و معلوم نیست که تا چند سال خواهر کوچولومو نبینم (بغض)، هیچ کس نمی‌دونه که تو این سفر چقدر چشمام دنبال خنده‌هاش بود...اولین عید متاهلی این جوری گذشت، همسر خوبی نبودم!


+ خیال امروزت را به هیچ چیز آغشته نکن ...

مگر "من" و کمی "عشق"

همین ..!


+ کانال من در تلگرام Sajaa01@


  • سجاء

نظرات  (۲)

الهی بگردم....سفر خواهر بی خطر و شاد باشی
پاسخ:
مرسی عزیزم‌..
  • دِیـــــگــَر سُـــــــو
  • سلام ! سال نو‌ مبارک ! قبول باشه ! 
    کجا به سلامتی که خواهر کوچیکتون رو نمیبینید ؟! :(
    ان شاالله هر جا هستید موفق و خوشحال باشید
    پاسخ:
    سلام...سال نو شما هم مبارک!
    سلامت باشید ان شاءالله..
    من هستم، خواهر جان به ژاپن رفتن برای تحصیل..
    متشکرم، همین‌طور شما..

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">