سجی

وَاذْکُرِ اسْمَ رَبِّکَ وَتَبَتَّلْ إِلَیْهِ تَبْتِیلًا

سجی

وَاذْکُرِ اسْمَ رَبِّکَ وَتَبَتَّلْ إِلَیْهِ تَبْتِیلًا

در راه فرودگاه

تپ‌سی

ما هم قهر

ماه عسل

و راننده‌ای که با اهنگ‌هاش انگار می‌دونه ما قهریم و چیا بذاره

  • سجاء

نظرات  (۳)

نذار قهر طولانی شه....فاصله میون قلب هاتون میفته...

پاسخ:
قهرو دوست ندارم

اما چه میشه کرد..!

اشتی کن ..سریع

با شوخی ..با خنده ...

هیچ وقت ندار قهر کنید ..اونم طولانی 

پاسخ:
خب تقصیر من نبوده
و طولانی هم نشده
ولی خیلی تلخِ همچین روزی :(

عزیزم قهر میون زوجین نباید از یه ساعت بیشتر شه....بیشتر از یه ساعت طولانی به حساب میاداااا!!!!....

من اینجور وقتا جوری رفتار میکنم که مستر اچ بفهمه دلگیرم و سمتم بیاد....اگه نیومد میرم سمتش میگم از فلان کارت خیلی ناراحت شدم ها، نمیخوای از دلم در بیاری؟!!!!... بعد دیگه شروع میکنیم از دلیل ناراحتیمون میگیم تا رفع کدورت شه... توام اگه حس میکنی مقصر نیستی باید به همسرت بگی ناراحتی از فلان رفتارش یا اتفاقی که باعث کدورتتون شده.... با قهر هیچی حل نمیشه....باید حرف بزنین...و فکر نکن از توی نگاهت میفهمه دلیل ناراحتیت رو.... مخصوصا با قهر شب رو صبح نکنین هیچوقت...

امیدوارم زودی آشتی شین و سفر خوش بگذره

پاسخ:
مه سو جان حرفت درسته
ما آشتی کردیم همون شب
ولی یک روز طول کشید
من خیلی بدقلقم، دوست دارم کلی نازمو بکشه و بعد روی خوش نشون بدم و از این جهت تقصیر منه...
ولی دفعه‌ی بعد راه کار شما رو انجام میدم)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">