سجی

وَاذْکُرِ اسْمَ رَبِّکَ وَتَبَتَّلْ إِلَیْهِ تَبْتِیلًا

سجی

وَاذْکُرِ اسْمَ رَبِّکَ وَتَبَتَّلْ إِلَیْهِ تَبْتِیلًا

مثلا الانا مناجات سحر سماواتی از بلندگوهای مسجد پخش می‌شد. ما زیر پتوهای راه‌آهن خزیده بودیم و تازه چشم هامون، گرم از خستگی و کم خوابی دو روزه شده بود که با شنید نوای لطیف انابه‌گونه‌ای به چشم های پر از خواب التماس می کردیم باز شو عزیزم! وقت برای خواب کم نیست! شب آخره هااا! پتو رو می زدیم کنار و سوز سرمای وقت سحر از کنار روسری‌های نیمه بازمون می دوید و به گوشت و پوستمون می رسید. از خواب بلند می شدیم، پتو می پیچیدیم دور خودمون. مناجات که جان می گرفت، داغی قطرات رو روی صورتمون حس می‌کردیم.

 

 

#اعتکاف

  • سجاء

نظرات  (۳)

نظر رو پست پایینتر گذاشتم....من همیشه با قالب هایی که نظراتش بالای پست هست مشکل دارم اشتباه میکنم :))

پاسخ:
ببخشید دوست جان
:))

نمی دونم...دل تنگ اعتکاف هستم یا نه ...دلگیر اما هستم 

پاسخ:
چرا دلگیر؟!

آخ...

 

دل تنگ اعتکافم

پاسخ:
منم...خیلی..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">