سجی

وَاذْکُرِ اسْمَ رَبِّکَ وَتَبَتَّلْ إِلَیْهِ تَبْتِیلًا

سجی

وَاذْکُرِ اسْمَ رَبِّکَ وَتَبَتَّلْ إِلَیْهِ تَبْتِیلًا

قشنگی زندگی، فقط نگاه کردن به عکسای عروسی :)

همه دخترا مثل من بازم دلشون عروسی میخواد، یا من انقدر پر توقعم:)))

+ نمی دونم چرا این جوری بارگزاری میشه عکسم!

+دسته گل قشنگم!

+ فکر می‌کنم اولبن عروسی بودم که دو تا دسته گل داشتم:) یه روز هم اون یکی رو میذارم :)


 

  • سجاء

نظرات  (۲)

وقتی همه چیز خوب پیش بره باز دوست داری تکرار شه...

من خودمو خفه کردم اینقدر عکسای عقدمونو نگاه میکردم...اسمش میومد مستر اچ کهیر میزد.....:)))))

چرا دو تا؟!!!! خراب شد یا یکی مخصوص عکساتون بود؟!!!!!

چقدر خوشگله دسته گلت...

پاسخ:
اره...به من خیلی خوش گذشت شب عروسی
منم تقریبا در همین حالم، فقط عکس می‌بینم :))
سید نگران بود که دسته گل پسندم نشه، آخه دقیقا اونی که می‌خواستم نبود، یکی دیگه هم رفت یه گل فروشی دیگه گرفت:))
ولی هر دو رو عاشقم:)

بله شیرینه...

مراسم من خیلی ساده بود، دسته گل خواستگاری رو برای عقد هم استفاده کردم، چون مصنوعی بود

 

و برای عروسی هم گل نداشتم :)

به همین سادگی...

 

پاسخ:
سادگی هم قشنگه

خوشبخت باشید ان شاالله :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">