سجی

وَاذْکُرِ اسْمَ رَبِّکَ وَتَبَتَّلْ إِلَیْهِ تَبْتِیلًا

سجی

وَاذْکُرِ اسْمَ رَبِّکَ وَتَبَتَّلْ إِلَیْهِ تَبْتِیلًا

 این چند روز فکرم مشغوله برای تولد یار جان، سوم تیر تولدشون هست، پارسال چون خیلی سرم شلوغ بود و نزدیک عروسی و درگیر چیدمان جهیزیه بودم، نشد تولد خوبی براشون بگیرم، امسال دنبال ایده‌ام، ولی نمی‌دونم چی‌کار کنم! تنها کاری که فعلا کردم یه ماگ حرارتی با عکس دامادی‌شون سفارش دادم..

کسی ایده‌ای داره کمک کنه؟!😎

 

  • سجاء

نظرات  (۵)

عزیزم...پیشاپیش تولدشون مبارک...من میگم اگه میشه شب تولدش بعد از اینکه مطمئن شدی خواب هست سقف اتاق رو پر از بادکنک کنی با روبان آویزون...میشه به روبان ها عکس های دو نفره امسالتون هم چند تا در میون وصل کنی...صبح بیدار شه سوپرایز میشه...البته اگه دو تا اتاق داشته باشین بتونی از قبل وسایل رو آماده کنی توی کمدش بذاری خیلی بهتره چون نیاز به بادکنک هلیومی هست...

یا مثلا پشت در خونه رو پر از بادکنک کنی وقتی میاد خونه در رو باز کنه خودش(جواب آیفون رو ندی خودش کلید بندازه فکر کنه نیستی خونه) کلی سوپرایز میشه...خودتم با یه کیک خوشمزه روشن شکیل و خوشگل پشت در باشی...برای فیلم برداری اون لحظه هم کافیه یه سه پایه مونوپاد داشته باشی و گوشی رو تنظیم کنی زاویه ها و اون لحظه روشنش کنی... البته که بستگی داره همسرت همیشه سر ساعت مشخص برسه یا نه...

برای هدیه هم به نظرم ببین چی دوست داره...من الان میدونم ادکلن عشق مستر اچ هست....یعنی هر سال هم بهش ادکلن بدم باز ذوق میکنه! یا مثلا اکثر آقایون عاشق کنسول بازی هستن...ps4... البته که یه کنسول بازی قیمتش بالاس...ولی اگه بدونی دوست داره و بتونی تهیه کنی یعنی از هزار تا هدیه براشون بهتره....

پیراهن زوجی میتونی سفارش بدی برای تو خونه پوشیدن جفتتون...و باهاش یه عالمه عکسای خوشگل موشگل دو نفره بگیرید...

ساعت که عشق یه سری از آقایون هست...

کلا ببین چی بیشتر از همه دوس داره...ممکنه حتی یه دونه دکمه باشه ولی ذوقشو کنه...به گرونی و ارزونی نیست...فقط همون سوپرایز کیک و بادکنک قطعا اگه فرد منطقی ای نباشه و کمی احساسی باشه حسابی شادش میکنه....

پاسخ:
ممنونم مه سو جان

ممنونم از ایده های خوبت:)
 
هدیه اصلی رو گرفتم، بیشتر دوست دارم یه جوری خوشحال شون کنم که تا ابد تو ذهنش شون بمونه :)

میخواهید که جشن بگیرید یا خصوصی باشه؟

پاسخ:
اول نظرم به یه تولد دو نفره تو یه کافه بود
اما چون میدونم تولد دوست دارن شاید تو پارک خانواده ها رو دعوت کنم و جشن بگیرم..به نظرتون تو پارک بد نیست؟
(خونه کوچیکه و تعداد حدود 15 نفر، به خاطر کرونا دیگه فاصله ها خیلی کم میشه)
شایدم هر دو رو بگیرم :)

می تونید یه تولد مجازی بگیرید براشون توی اسکایپ. 

یه کارت دعوت بفرستید برای کسایی که می خواید برای یه روز و ساعت مشخص. 

بعد کیک بگیرید و همسر رو غافلگیر کنید. 

پاسخ:
خب با خانواده ها رفت و امد داریم
اگر تولد بگیرم هم فقط خانواده هامون رو دعوت میکنم.

مرسی از ایده:)

به نظرم ایده خودتون جالبه،اینکه تو پارک جشن بگیرید خیلی جالبه و چون تو فضای بازه خیلی جذاب میشه

البته میتونید به قول خودتون یه جشن دو نفره هم تو کافه داشته باشید که فک کنم حسابی غافلگیر بشن،چون اطرافم دیدم خانمی که این کارو کرده همسرش حسابی غافلگیر شده و کلی هم خوشحال شده

(من خودم چون تجربه ای ندارم با توجه به تجربه دوستانم گفتم)کافه رو همه دوستانم قبول دارن

یکی از دوستان هم تو خونه کنار میز با شمع یه قلب بزگ  درست کرده بود و با گل‌برگ‌های گل سرخ داخلش رو پر کرده بود دو طرفش رو هم بادکنک های هلیومی رو بصورت ایستاده گذاشته بود و کیک و کادو و یه دسته گل نرگس هم روی میز گذاشته بود

 

ولی با این حال ایده پارک جالبه😊

 

پاسخ:
پارک رو بیشتر به خاطر شلوغ نشدن زیادی خونه مد نظرمه..
ولی کافه رو حتمنی میریم ان شاالله..

ممنونم از شما به خاطر ایده‌هایی که دادید :))

برا تولد سید چکار کردی؟!!! حتما بیا برامون بگو...

 

پاسخ:
سلام عزیزم

سوم تولدشون هست

ان شاالله میگم

:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">