سجی

وَاذْکُرِ اسْمَ رَبِّکَ وَتَبَتَّلْ إِلَیْهِ تَبْتِیلًا

سجی

وَاذْکُرِ اسْمَ رَبِّکَ وَتَبَتَّلْ إِلَیْهِ تَبْتِیلًا

 امروز نامه‌ام ز‌ِ بر یار می‌رسد..

من گام قاصد از تپش دل شمرده ام.. 

 

 

 

+ تو آژانس برام همکار جدید اومده، برای بخش روسی، ناراحتم که روسیه دیگه کلا دست من نیست و همه چیز به اشتراک در میاد، سایت و شبکه‌های مجازی که کلی زحمت کشیدم براشون، حالا اما مشکلم این نیست دقیقا، ایشون یه آقای به شدت راحت هستن، و من هرچی سنگین رفتار می‌کنم باهاشون تاثیری در برخوردهای بعدی نداره! اولین بار پیام داده و میگه من مهدی‌ام، شکلک های بی مزه تو پیاماش و مفرد خطاب کردنم، و نمی‌دونم چه کنم! مدام پیام‌ها رو پاک می‌کنم که سید نبینه و ناراحت بشه! نمی‌دونم به مدیر عامل بگم یا نگم و این که چی بگم و نمی‌خوام هم دید بدی نسبت به من ایجاد بشه در کسی!

  • سجاء

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">