سجی

وَاذْکُرِ اسْمَ رَبِّکَ وَتَبَتَّلْ إِلَیْهِ تَبْتِیلًا

سجی

وَاذْکُرِ اسْمَ رَبِّکَ وَتَبَتَّلْ إِلَیْهِ تَبْتِیلًا

اندکی از تو بسیاریست از همه چیز..!

 

 

سلام بر 29 سالگی ))

 

امروز دقیقا 29 سال و دو روزم هست...کی من انقدر بزرگ شدم؟؟

 

شب تولدم با سید یه دو نفره ی خیلیی خوب داشتیم.. از سال پیش که در حضور خانواده ها برام تولد گرفتن، چندباری بهشون گفتم که جشنای دونفره بیشتر دوست دارم و امسال حواسشون بود..

 

ما اون شب کرونا رو شکست دادیم و رفتیم یه کافه رستوران سمت دریاچه چیتگر و کلی خوش گذروندیم)

همونجا هم کادوی تولدمو گرفتم..

 

+ دوستام مدام تو گوشم می‌خونن که چرا کاری نمی‌کنی؟ چرا ترجمه نمی‌کنی؟ مقاله نمی‌نویسی؟

دوست دارم دست به کار بشم، مخصوصا الان که شبا طولانی شده و من تا 10ونیم خونه تنهام...

شاید بیست و نه سالگیم این جوری پرثمر بشه..

 

+ الحمدلله رب العالمین

 

  • سجاء

نظرات  (۲)

تولدتون مبارک :)

پاسخ:
ممنونم :)

تولدت مبارک بانو....چقدر این دو نفره ها خوبه جدا...

پاسخ:
ممنونم عزیزم

خیلی)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">