سجی

وَاذْکُرِ اسْمَ رَبِّکَ وَتَبَتَّلْ إِلَیْهِ تَبْتِیلًا

سجی

وَاذْکُرِ اسْمَ رَبِّکَ وَتَبَتَّلْ إِلَیْهِ تَبْتِیلًا

اندکی از تو مرا کفایت می‌کند

اما اندکِ تو را نمی‌توان اندک خواند..!

 

#محمود_درویش

 

 

همیشه دقت کردن‌های سیدهادی برام جالب بوده.. اما دیروز دیگه واقعا من رو متعجب کرد..

 

یک سرویس آرکوپال 6 نفره دارم، قصد دارم یه دست دیگه هم بگیرم که بشه 12 نفره، دیروز به فروشگاه پیام دادم و اون آقا ازم خواست که مشخصاتی که پشت بشقاب نوشته شده رو بهش بگم، خب من خونه نبودم و طبیعتا نمی‌دونستم، به سید پیام دادم، ایشونم بیرون بودند ولی گفت پشتش اینو نوشته: Rocher Ark France، از دیروز تا حالا در بهت عظیمی فرو رفتم! :))

  • سجاء

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">