سجی

وَاذْکُرِ اسْمَ رَبِّکَ وَتَبَتَّلْ إِلَیْهِ تَبْتِیلًا

سجی

وَاذْکُرِ اسْمَ رَبِّکَ وَتَبَتَّلْ إِلَیْهِ تَبْتِیلًا

این اشتیاق عجیب و فزاینده توی قلبم

هر صبح با باز شدن چشمانت از نو شروع میشود

مثل اشتیاق روزهای نخست آشنایی..

 

+ خدایا ممنونم از این احساسات زیبایی که میتونم درکشون کنم.

 

+خیلی هوس درس و دانشگاه گردم، بدم نمیاد درس بخونم و اماده بشم برای کنکور دکتری، ثبت نامش آذر هست!

 

+یه کار جدید دارم انجام میدم، برای پایان‌نامه‌ی یه خانمی که ادبیات می‌خونند و موضوعشون تطبیق دوره ای از ادبیات فارسی و ادبات روسی هست، باهاشون همکاری میکنم، تقریبا هفته‌ای 5 مقاله براشون بررسی می‌کنم، حس خوبی دارم به این کار..

 

+ برای چندمین بار دارم فیلم آنشرلی می‌بینم و کناب جین ایر می‌خونم، روحم رو تازه میکنه..

 

+ این که قلقم رو خوب بلدی بهترین احساس ممکن هست، بهتر از خودم از پسِ من بر میای ..

  • سجاء

نظرات  (۱)

خدا رو شکر که عشق موج میزنه توی این خونه...

چقدر خوب...ثبت نام کن و تلاشت رو انجام بده....تو میتونی...

پاسخ:
مه سو جان انرژی تماما مثبتی :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">