سجی

وَاذْکُرِ اسْمَ رَبِّکَ وَتَبَتَّلْ إِلَیْهِ تَبْتِیلًا

سجی

وَاذْکُرِ اسْمَ رَبِّکَ وَتَبَتَّلْ إِلَیْهِ تَبْتِیلًا

بالاخره یک روز صبح که چشمانم را باز کردم با اشتیاق سابقم به درس مواجه شدم!

چند روزی است که به طور فشرده مشغول مطالعه برای آزمون دکتری هستم!

رشته‌ ی امتحانی با مدرک ارشدم یکی نیست و من بدون داشتن هرگونه منبعی دارم از روی تست ها درس میخونم!

نمی دونم یهو چی شد که این اشتیاق قلبم رو پر کرد!

میل شدید بازگشت به درس و دانشگاه !

و عمیقا دلم میخواد که این آزمون رو قبول بشم!

 

میشه برام دعا کنید؟

  • سجاء

نظرات  (۴)

ان شاالله موفق باشی عزیزم

پاسخ:
ممنونم مه سوی خوش قلب 

عمیقا دعا می کنم از ته دلم برات بهترین می خواهم 

شوقت مستمر :)

پاسخ:
ممنونم آبان عزیز

چقدر انگیزه و انرژی مثبت بهم دادی :)

امیدوارم موفق باشی⁦☺️⁩

پاسخ:
ممنونم عزیزم :)

موفق باشید

پاسخ:
خیلی ممنونم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">