سجی

وَاذْکُرِ اسْمَ رَبِّکَ وَتَبَتَّلْ إِلَیْهِ تَبْتِیلًا

سجی

وَاذْکُرِ اسْمَ رَبِّکَ وَتَبَتَّلْ إِلَیْهِ تَبْتِیلًا

از خواب بیدار میشم، چشم بند رو برمیدارم، آبی به صورت میزنم ...

 

 

پشت میز می‌شینم، روسی درس میدم..تمام

 

لباس رسمی رو عوض می‌کنم، چشم‌بند رو میذارم و به آغوش تختخوابم بر می‌گردم..

 

 

خب چه خبرتونه انقده زود کلاس برمی‌دارید؟:/

گفته بودم چندماهی هست تدریس می‌کنم؟ تدریس خیلی راحتتر و بی‌دردسرتر و پردرآمد تر از ترجمه‌س، کاش از اول همین کارو می‌کردم!

 

 

  • سجاء

نظرات  (۱)

چه عالی.....تدریس اگه بهش علاقه مند باشی خیلی خوبه...

پاسخ:
سلام مه‌سو جان

خوشحالم که هنوز بلاگ من رو مطالعه می‌کنی..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">