سجی

وَاذْکُرِ اسْمَ رَبِّکَ وَتَبَتَّلْ إِلَیْهِ تَبْتِیلًا

سجی

وَاذْکُرِ اسْمَ رَبِّکَ وَتَبَتَّلْ إِلَیْهِ تَبْتِیلًا

بعد از مدت ها اومدم :)

از صبح خونه تنهام، مثل همه‌ی جمعه‌ها، چندتایی کلاس هم داشتم، الانم زبان آموزم دیر کرده و گفتم بیام بلاگم چیزی بنویسم..

چند وقتیه حالم خوش نیست، کلی گریه کردم با صدای بلند، دست خودم نبود! اتفاق بدی نیفتاده! فقط دارم مادر میشم و اختلالات هرمونی داغونم کرده :)

  • سجاء

نظرات  (۴)

مبارکه...بهترین حس دنیاس مادری

پاسخ:
ممنونم مه سو عزیزم

امیدوارم کم‌کم مقداری شیرینی حس کنم و این روزای سخت زودتر بگذره
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • سلام مامان خانوم

    ای جانم😍❤️ به سلامتی ان شاالله.

    به به. خداقوت

    الهی که زودتر از این هفته ها گذر کنید و به بخش های شیرینش برسید.

    چند هفته اید؟

    پاسخ:
    سلام عزیزم :)

    ممنونم از تبریک‌تون:)

    ان شاالله... ۱۲ هفته ام :)
  • ملکه بانو
  • مبارک باشه عزیزم :)

    لذت‌بخش‌ترین سختی دنیاست مادری

    سعی کن بعد از به دنیا اومدن بچه در کنار همه‌ی سختی‌ها، نخوابیدن‌ها، گریه‌ها و اذیت‌ها لذتش رو هم ببری، اما اگر کم آوردی ، کلافه شدی، عصبانی یا ناراحت شدی بدون طبیعیه و هیچ اشکالی نداره که کنار علاقه‌ی بی حدی که فرزندت داری ازش خسته هم بشی. سعی کن کوچک‌ترین کمک دیگران را با آغوش باز بپذیری

    پاسخ:
    ممنونم عزیزم از تبریک‌تون:)

    امیدوارم همه چی خوب پیش بره و انقدرها هم سخت نباشه، البته روی کمک مادرم حساب ویژه‌ای باز کردم :)
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • ای جونم❤️😍

    شکوفه گیلاس کوشولو🍒

    پاسخ:
    ♥️😍

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">