سجی

وَاذْکُرِ اسْمَ رَبِّکَ وَتَبَتَّلْ إِلَیْهِ تَبْتِیلًا

سجی

وَاذْکُرِ اسْمَ رَبِّکَ وَتَبَتَّلْ إِلَیْهِ تَبْتِیلًا

روز شنبه ۵ اسفند ماه، سر کلاس بودم و گوشیم زنگ خورد، حدس زدم از ازمایشگاه باشه و متاسفانه نشد پاسخ بدم، ( ازمایش سلفری داده بودم و منتظر تماس و جواب ازمایش بودم).

 

بعد از کلاس همسر زنگ زدن که اگه اس ام اس از طرف ازمایشگاه اومد، وارد لینک نشم و جواب رو نبینم، نگران شدم فکر کردم نتیجه ازمایش خوب نبوده، ولی همسر گفتن می‌خواد برای گفتن جنسیت سوپرایزم کنه!

 

ساعت ۵ رسیدن خونه، همراه با یه جعبه شیرینی و بمب شادی، بمب رو روی سرم ترکوندن و آبی بود، حالا میدونیم باید منتظر یه گل پسر باشیم :)

 

+ راستی اینم بگم که جنسیت برامون مطرح نبود، ولی نمیشه کتمان کرد که بی صبرانه منتظر بودیم تا جنسیت رو بفهمیم!

 

  • سجاء

نظرات  (۳)

ای جان دلم... چه عالی که همسر سوپرایز کردن در این مورد...پس حبه قندتون پسر هست... مبارک و سلامت باشه🥰🥰🥰

  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • عزیزززم

    ان شاالله به سلامتی

    خدا حفظش کنه.

    پاسخ:
    ممنونم عزیزم

    همچنین کوچولوی شما رو 
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • ❤️😘

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">