سجی

وَاذْکُرِ اسْمَ رَبِّکَ وَتَبَتَّلْ إِلَیْهِ تَبْتِیلًا

سجی

وَاذْکُرِ اسْمَ رَبِّکَ وَتَبَتَّلْ إِلَیْهِ تَبْتِیلًا

پنجم فروردین وقت اسکن انومالی داشتم..

سیدهادی نمی‌خواست داخل اتاق بیاد موقع سونوگرافی، بهش گفتم مگه چند بار تکرار میشه بیا و عزیز جانمان رو ببین..

رفتیم تو همه چه خوب بود، دست ها و پاهای کوچیکش رو هم بهمون نشون دادن ( اشک نویس)

حالت قرار گیری‌ش برای ادامه کار خوب بود، گفتن بیرون منتظر باش تا تکون بخوره و باز صدات می‌کنیم..

بار دوم که وارد شد، سونو گراف که داشت مغز رو بررسی می‌کرد یهو رنگ و روش پرید، گفتم چی شده، گفت مخچه بخش زیادیش تشکیل نشده..

فرستادم پیش همکارای دیگه‌ش تو همون مرکز و باز تکرار شد سونو، و باز ما همون حرف رو شنیدیم

نمی‌تونم از حالم بگم، فقط گفتم سید دنیا داره دور سرم می‌چرخه، اینا خوابه؟ (بغض نوشت)

نامه معرفی به پزشکی قانونی دادن ..

ما هم فردا رفتیم پزشکی قانونی ما رو ارجاع دادن مرکز دیگه ای برای اطمینان، اما باز هم...

پزشک معتمد اونجا با توجه به سن بارداری‌م گفت قاضی فقط اجازه سقط رو تا پایان امروز میده..

و ما در به در دنبال بیمارستان تا منو قبول کنن..

تا حالا چنین رنجی تحمل نکرده بودم... رنج روحی، رنج جسمی

فکر نمی‌کردم بتونم زنده بمونم بعد از همه‌ی این وقایع..

دلم می‌خواد بیشتر از احساسم بنویسم، اما الانم داغونم، حوصله مرثیه سرایی ندارم..

پنج روز هست بیمارستانم، الانم هم معلوم نیست مرخص بشم..

 

خیلی نیازمند دعا هستم

  • سجاء

نظرات  (۴)

  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • یا صاحب الزمان عج الله

    دختر دلم ریخت

    وای شما چندمین نفر هستی که این چند وقته این و ازش شنیدم

    ان شاالله که به سلاااامت مرخص میشی و دوباره خیلی زود مادر میشید.  

    الهی بگردمت عزیزم🥺😔

    جای نی نی جان در آغوش مولاجان و اربابه

    پاسخ:
    تمام وجودم اشکه

    ممنون میشم برای آرامشم دعا کنید
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • عزیزم😭😭

    حتما

    ان شاالله که خداوند سراسر وجودت رو پر از آرامش کنه. 

    پاسخ:
    😞

    و چقدر بغض و درد به جانم نشست... و این رو فقط یه مادر میفهمه...

    خدا صبر و آرامش رو به دلت روانه کنه... و ان شاالله به زودی  دوباره مادر میشی و فرزند صحیح و سالمی در آغوش میگیری

    پاسخ:
    ممنونم مه سوجان..

    ان شاالله قندک شما همیشه سالم و سلامت باشه

    امیدوارم خدا به دلت صبر بده عزیزم 

    پاسخ:
    ممنونم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">